Bestellen & bezorgen
1. Waar kan ik PassProtect kopen/verkrijgen?
Indien u hierover vragen heeft kunt u ons deze laten weten via onze contactpagina.
2. Het aantal PassProtect welke ik wil bestellen staat er niet bij, wat nu?
Neem contact met ons op voor het bestellen van afwijkende aantallen.
3. Hoe snel wordt PassProtect geleverd?
Verzending gebeurt binnen 1 - 3 werkdagen, maar meestal binnen 1 werkdag. Het kan voorkomen dat het bestelde artikel niet meer voorradig is. Hiervan stellen wij u op de hoogte.
4. In welke landen kan PassProtect worden geleverd?
In principe kan PassProtect in ieder land worden besteld en geleverd. Afhankelijk van het land gelden mogelijk wel afwijkende verzendkosten.
5. Hoe verloopt de bezorging?
Bestellingen worden verzonden via PostNL. Bij bezorging door PostNL zijn de bezorgvoorwaarden van PostNL van toepassing. De artikelen worden zorgvuldig verpakt voor transport en de verzender kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de fouten van de bezorger. Bij ontvangst dient de koper de inhoud te controleren op schade/onvolkomenheden, mocht dit het geval zijn dan dient de koper direct contact op te nemen via email.
6. Hoeveel bedragen de bezorgkosten?
De genoemde prijzen zijn inclusief BTW en inclusief verzendkosten binnen Nederland.
7. Hoe verloopt de betaling?
Betaling kan middels het online betaalsysteem met o.a. iDeal (zonder extra kosten). In geval van zakelijke bestellingen kan gekozen worden voor betaling na ontvangst factuur.
Staat uw vraag hier niet tussen? Wellicht wel in één van onderstaande categorieën:
Producteigenschappen
Gebruik
Informatie (overheid)
Regels omtrent identiteitsbewijs
Bedrijven
Annuleren & retour
Garantie
Tips